esmaspäev, juuni 25, 2007

Mõistetamatu Maarja strikes again!

MA TAHAN: väga lihtsaid asju.
MUL ON: väga hästi seni läinud.
MA SOOVIN: et kõikidel mu sõpradel hästi läheb.
MA VIHKAN: kui mõistus ütleb südamele "loll!" (ehk eestikeeli: when reality kicks in...)
MA IGATSEN: meeletusi!
MA KAHETSEN: ükskord. bussijaamas. bussi peale jäi minemata. läksin takso peale.
MA ARMASTAN: kui vaimustun.
MA OLEN ALATI: kiiksuga.
MA EI OLE: selline, nagu paljud arvavad.
MA TANTSIN: nagu segane.
MA LAULAN: salaja. mikrofoni mitte kunagi.
MA NUTAN: üksi. ja patja. rohkem kui varem.
MA KAOTAN: oma telefoni. pidevalt.
MA TEKITAN SEGADUST: ei, MINA olengi suur segadus.
MA PEAKS ÕPPIMA: tabama piiri egotsentrismi ja altruismi vahel.

LEMMIKUD
NUMBER: 9
VÄRV: punane.
KUU: oktoober.
LAUL: vahetub pidevalt. praegu "päevad läbi unes sõidan, söön ja joon..." (külm mai, pealkirja ei tea)
TOIT: praegu olen kalajoonel.
JOOK: kirsimahl.

KAS SA KUNAGI
1. SÖÖKSID PUTUKA? olen. pidage meeles, endrik on siiski mu vend.
2. HÜPPAKSID BENJIT? ei näe põhjust.
3. LIUGLEKSID? jaa.
4. TAPAKSID KELLEGI? vaimselt? olen tapnud ja tapan veel. minu üks veetlevamaid omadusi...
5. HÜPPAKSID LANGEVARJUGA LENNUKIST? näkää...
6. KÕNNIKS SÜTEL? ka mitte. kui me just metafoorselt ei räägi. enesepiinamiskunst on küll selge.
7. LÄHEKSID SÖÖMA TÄIESTI VÕÕRAGA? langeb meeletuse kategooriasse.
8. HAKKAKSID TAIMETOITLASEKS? allan keelas ära täna...
9. KANNAKSID TRIIPUDEGA PLEEDI? juu. manfredi kompleksi pole - ei arva, et triibud on ussid, kes tulevad inimese sisse ja söövad ta ära.
10. LAULAKSID KARAOKET? milleks me siis ivikat peame?
11. NÄITAKSID PUNAST TULD? absoluutselt.
12. OLEKSID ELLUJÄÄJA? ma jään ellu. isegi kui hukkun. ikka jään ellu!
13. PANEKSID KELLEGI NUTMA? hea meelega ei paneks. aga on ette tulnud.
14. LÖÖKSID LAST? asja eest.
15. LÄHEKSID KOHTUNGULE ENDAST 10a VANEMA INIMESEGA? pigem.

10 FAKTI
1. KODULINN: tartu. sünnilinn tallinn.
2. JUUSTE VÄRV: kartulikoor.
3. JUUSTE STIIL: liiga pikad. kogu aeg.
4. SILMADE VÄRV: hallid.
5. KINGANUMBER: 38.
6. TUJU: segane.
7. NAHA VÄRV: helevalge.
8. VASAKUKÄELINE/PAREMAKÄELINE: parema...
9. ELANUD VÄLISMAAL? poolteistkuud euroopas. see vist ei kvalifitseeru...

K: Kus sa viimati käisid?
V: ivika ja allaniga konsumis.

K: Kelle telefonikõne viimati maha magasid?
V: lauri.

K: Kellele viimati helistasid?
V: emale.

K: Kas sa naerad tihti?
V: jah. varem vist rohkem. plaanin sinna tagasi jõuda.

K: Kas oled sentimentaalne?
V: sentimentalismi kirjanduses ma suisa vihkan. seega - ei.

K: Keskmine nimi?
V: ei.

K: Kas sa oled kunagi kohanud kedagi kuulsat?
V: eesti kontekstis? oojaa.

K: Kas oled sõbralik?
V: olen.

K: Kelle voodis magasid eelmisel öösel?
V: ei maganud voodis. elutoas diivani peal. oma voodit enam pole.

K: Viimased filmid, mida vaatasid?
V: bodyguard.

K: Mida sa tegid eelmisel keskööl?
V: teesklesin, et ma ei vaata "blackbooksi", vaid õpin oma viimaseks arvestuseks. ei toiminud.

K: Mida viimati küpsetasid?
V: oi. ei mäletagi. küllap see annelinna erikook oli. millaski mõned nädalad tagasi.

K: Pikad või lühikesed juuksed vastassool?
V: keskmiselt lühikesed. lühikesele siilile on mõnud pai teha.

K: Kas kannad käevõrusid?
V: jaa. plaanin ivshi prantsusmaalt (kui ma ütlen prantsusmaalt, siis ma mõtlen prantsusmaalt!) toodud lemmik-käevõru, mis karli-miia pulmaski külalisena käis, reedel kanda...

K: Hetkel kuulad?
V: "taevalike naudingute nimel pole ükski hind neile liiga kõrge. klamuurisari "jalgpallurite naised. lisaajal" kanal 2-s kolmapäeval kell 23."

1. Lemmikbänd? vahetuvad. mika on mind praegu vallutanud. talking heads ka.
2. Mida sa suitsetad? passiivset suitsu.
3. Oled rahul praeguse eluga? natuke on tarvis korrektuure teha, aga suures laastus lill. isegi mitte karikakar. lill.
4. Teesklesid haiget, et puududa koolist? muidugi. ema aitas ka vahel.
5. Mida näed esimese asjana vastassoo juures? suured pruunid silmad on minu lemmikud. seepärast ma teismeeas antonio banderasesse armunud olingi.
6. Kas sulle meeldivad raamatud? oojaa!
7. Kas sa tahad abielluda? risti ette ei löö.
8. Järgmine kontsert, kuhu plaanid minna? ma arvan, et see on vist 14. juulil raekoja platsis suur ärkamisaegne kontsert.

1 kommentaar:

Ivš ütles ...

prantsusmaa kõlabki palju uhkemalt!