kolmapäev, mai 30, 2007

In your face, world!

Universum haub mingeid kahtlaseid plaane. Viimase paari päeva jooksul on ta võtnud sihiks uurida välja, kes on see üks ja ainus inimene, kelle kõnet Maarja elus kõige vähem oskaks karta ja aimata, ja siis sunniks ta ühel või teisel põhjusel nimetet Maarjale helistama.

Olen mina õhtupoolikul õndsalt oma diivanile uinunud, ettevaatuse mõttes pannud ka kella helisema, et n-ö elu maha ei magaks. Ja siis ühtäkki - telefon teeb häält. Võõras number.

Mina: Maarja kuuleb.
Tema: Tere. Volk siin.
Mina: Kuidas?
Tema: Volk räägib. Peeter Volkonski.

Ei olnud mõni haige huumoriga sõber. Oligi Volk ja oligi asja pärast.

Ja päev hiljem. Räägin veel Lutsumaja ukse peal kiireid asju I-ga, kes kiirustab Tallinnasse. Kutsub ka auto peale, mul heliseb telefon.

Mina: Maarja kuuleb.
Tema: Jüri Sasi siin. Kuule, kas 7. juunil võiks korraks külla tulla. Näiteks kell 8.30?
(vahepeal on I jõudnud maja valvesse panna, minul läheb kõik sassi ja kaon majja, I satub ähmi ja püüab mind majast välja meelitada, siis on edasine kõik must)
Mina: Põhimõtteliselt küll.
Tema: Me tuleks koos Urmas Kruusega.

Jah. Niisiis Tartu abilinnapea ja linnapea helistasid MULLE, et külla tulla...

Mis toimub, ma küsin. Mis toimub?

2 kommentaari:

Ivš ütles ...

No ükskord ma sõitsin rongis kell 7 pühapäeva õhtul. Heliseb võõras number. Mina mõtlen- gaaadäääm jätke mind rahule!

Mina: Jaa, Ivika kuuleb.
Tema: Tere. Trubetsky olen.

Anonüümne ütles ...

vaja kontrollida:)